SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne strani bistro-pepi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno, Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v povezavi z Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu, Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakonom o davčnem potrjevanju računov.

S spletno stranjo bistro-pepi.si (v nadaljevanju tudi »stran«) upravlja MEGA IGRALA d.o.o. marketinške storitve in management d.o.o., Zgornja Hajdina 163, 2288 Hajdina, matična številka: 1305727000, davčna številka SI 95411518, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik ali bistro-pepi.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani bistro-pepi.si, pravice in obveznosti uporabnika in spletne strani ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in naročnikom storitev.

naročnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku potrditve rezervacije napihljivega igrala ali animacije. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV
Z enkratnim vpisom na spletni strani bistro-pepi.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost bistro-pepi.si, s potrjeno registracijo na spletni strani bistro-pepi.si pa postane član bistro-pepi.si. Tako gost kot članbistro-pepi.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do rezervacije storitve na spletni strani bistro-pepi.si.

Ob registraciji na spletni strani kot član bistro-pepi.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana bistro-pepi.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom rezervacije.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@megamarketing.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
bistro-pepi.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

podatke o podjetju bistro-pepi.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA STORITEV
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba bistro-pepi.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena storitve na spletni strani bistro-pepi.si je prikazana na posamezni produktni strani.

NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med bistro-pepi.si in naročnikom storitve je na spletni strani bistro-pepi.si sklenjena v trenutku, ko bistro-pepi.si naročniku pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema rezervacije). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za bistro-pepi.si kot za naročnika. Kot naročnik velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji rezervacije. Kasnejše spreminjanje podatkov o naročniku ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku bistro-pepi.si oziroma ponudnika storitve strežnika Neoserv.si.

Funkcija, ki sproži naročilo oziroma postopek obveznosti plačila podjetju MEGA MARKETING d.o.o., se imenuje “Potrdi naročilo” in se nahaja na koncu online obrazca. S klikom na ta gumb potrošnik odda naročilo in se obveže k plačilu obveznosti podjetju MEGA MARKETING d.o.o. za izbrane storitve.

OPIS POTEKA NAROČILA
Naročnik storitev v online obrazcu izbira med različnimi napihljivimi igrali ali animacijami. Uporabnik/naročnik mora v polja vnesti ime, telefonsko številko, e-poštni naslov, datum želene rezervacije, čas prevzema igrala in morebitna dodatna sporočila, ki jih ima. S klikom na gumb “Rezerviraj zdaj” naročnik zaključi postopek rezervacije storitve, pri čemer nastane obveznost plačila za artikle s strani naročnika.

O prejemu naročila je naročnik obveščen na e-poštni naslov.

V kolikor naročnik ni vnesel podatkov v obvezno polje, ga spletna stran o tem obvesti in mu onemogoči nadaljevanje na naslednji korak. Naročnik lahko v vsakem trenutku spremeni svoje podatke s klikom na izbrana polja.

NAČINI PLAČILA
bistro-pepi.si omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu*
z nakazilom na račun bistro-pepi.si po ponudbi/predračunu**
s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, American Express).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun bistro-pepi.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

IZDAJA RAČUNA
bistro-pepi.si po zaključku naročila storitev kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema v prejme kupec natisnjen račun za storitve. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

V skladu s prvim odstavkom 12. člena Zakona o davčnem potrjevanju računov mora MEGA MARKETING d.o.o. potrošniku izdati & izročiti račun, pri čemer je potrošnik dolžan ta račun prevzeti in zadržati.

Vklopi razum, zahtevaj račun.

CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo bistro-pepi.si.
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Naročnik storitve lahko od pogodbe odstopim najkasneje 48 ur pred dogovorjenim terminom. To stori tako, da na e-naslov info@megamarketing.si pošlje odstop od rezervacije, s predmetom sporočila “Odstop od rezervacije”, pri čemer mora navesti naslednje podatke: ime, telefonska št., e-naslov, termin rezervacije.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
bistro-pepi.si se zavezujejo k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

KOMUNIKACIJA
bistro-pepi.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bistro-pepi.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bistro-pepi.si bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo bistro-pepi.si izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila bistro-pepi.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
bistro-pepi.si ne odgovarja za vsebino mnenj o storitvah, ki jih napišejo obiskovalci. bistro-pepi.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. bistro-pepi.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

PRITOŽBE IN SPORI
bistro-pepi.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. bistro-pepi.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se naročnik s ponudnikom bistro-pepi.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02-000-00-00 ali po elektronski pošti na info@megamarketing.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@megamarketing.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

bistro-pepi.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bistro-pepi.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi MEGA MARKETING d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Megamarketing.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno stran na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

POGOJI NAJEMA NAPIHLJIVEGA IGRALA
MEGA NAPIHLJIVA IGRALA, Mega marketing d.o.o., Zg. Hajdina 163, Ptuj daje v najem napihljivo igralo in zagotavlja, da je oprema ob prevzemu v brezhibnem stanju ter da omogoča skakanje in igro, kot jo določa proizvajalec napihljivih igral.

Najemnik ob izposoji ustno ali pisno prejme osnovna navodila za uporabo izposojene

opreme in igrala. Na zahtevo najemnika, najemodajalec nudi stalno razpoložljivost za pomoč v času izposojene opreme.

Najemnik je dolžan opremo vrniti v stanju, v katerem jo je prejel. V primeru, da bodo v času izposojene opreme potrebna popravila, se najemnik obvezuje, da bo s tem nemudoma obvestil najemodajalca ter da je ne bo sam popravljal ali menjal delov opreme.

Najemnik je dolžan povrniti škodo, nastalo na izposojeni opremi, če je ta posledica malomarnega ali nevestnega ravnanja z opremo iz strani najemnika ali tretje osebe. Najemnik opreme se obvezuje, da bo lastniku vrnil opremo v stanju, kot jo je dobil v najem.

Najemnik se strinja, da bo lastniku poravnal vse stroške, nastale pri poškodbi ali izgubi najete opreme ali posameznih delov po veljavnem ceniku. V primeru, da najemnik ne vrne celotne opreme v dogovorjenem roku, ima najemodajalec pravico to razumeti, kot da je najemnik igralo in opremo kupil ter da jo bo plačal po veljavnem ceniku.

MEGA NAPIHLJIVA IGRALA, Mega marketing d.o.o., ne prevzema odgovornosti za poškodbe, nastale pri igri otrok ali drugih. Najemnik je obveščen o pravilni uporabi igrala v izogib poškodbam otrok.

Predmeti, ki niso dovoljeni oz. se ne smejo nositi med uporabo napihljivih igral ter jih je potrebno odstraniti že pred uporabo so:

Čevlji ali druga obutev
Ostri in trdi predmeti
Očala, mobiteli, pasovi
Nakit in ure
Žvečilni gumi ali druge sladkarije
Hrana in pijača
Provizija za čiščenje je 200 EUR, če se ugotovijo naštete nepravilnosti pri uporabi.

Uporaba napihljivih igral je na lastno odgovornost najemnika!

Ob neurju in vetru je zadrževanje na igralu prepovedano – igralo izklopite!

PODATKI O PODJETJU
Naziv podjetja: MEGA MARKETING marketinške storitve in management d.o.o.

Naslov: Zgornja Hajdina 163, 2288 Hajdina

Številka računa: SI56 6100 0002 0487 426 (Delavska hranilnica d.d.)

E-pošta: ela@megamarketing.si

Telefonska številka: 031 254 315

Spletno mesto: www.bistro-pepi.si

Registrski organ: Okrožno sodišče Ptuj

Vpis v registrski organ: Št. 10959600, 13.07.1998